گرگان- مدیر کل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان گفت: از نخبگان رتبه های کمتر از ۱۰۰ در آزمون سراسری مورد حمایت مادی و معنوی این بنیاد قرار می گیرند.

بنیاد ملی نخبگان از پذیرفته شدگان رتبه زیر ۱۰۰ در کنکورسراسری حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، محسن شاه رضایی، صبح سه شنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر آزمون سراسری ۹۵ در گلستان که در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبنگان رتبه های کمتر از ۱۰۰ در آزمون سراسری را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه رتبه های بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ اگر بتوانند امتیازهای خاصی را در دوره دانشجویی کسب کنند، تحت پوشش بنیاد قرار می گیرند، ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان به شناسایی استعدادهای علمی و نخبه های کشور می پردازد و اگر آن ها فراموش شوند همه جامعه متضرر خواهد شد.

مدیر کل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان گفت: از همه نخبگان و استعدادهای برتر کشور می خواهیم تا فعالیت های فرهنگی بنیاد را رصد کنند و در اردوهای جهادی که در آن استعدادها شناسایی می شوند، شرکت کنند.

وی با اشاره به رواج یافتن استفاده از فضای مجازی، این فضا را یک فرصت و یک تهدید قلمداد کرد و افزود: از همه استعداد های برتر و نخبگان می خواهم از وقت خود به بهترین شکل بهره ببرند. بنیاد نیز باید زمینه ای را برای استفاده بهینه از وقت این استعدادها را فراهم کند.

در ادامه مراسم، برخی از رتبه های برتر کنکور سراسری امسال و سالهای گذشته، مشکلات، دغدغه و تجربیات خود را بیان کردند.

شایان ذکر است در این مراسم که تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، وطنی رئیس آموزش و پرورش استان، دهقانی سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان، قدمنان رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری و جمعی از دانش آموزان، نخبگان و رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۵ استان گلستان حضور داشتند از رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری سال ۹۵ در استان گلستان تقدیر شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.