تبریز- خلیفه ارامنه آذربایجان گفت: در راستای انعکاس غنای فرهنگی و ظرفیت‌های تاریخی آذربایجان، موزه ارامنه آذربایجان می‌تواند به عنوان یکی از موزه‌های تخصصی کشور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

موزه ارامنه آذربایجان می‌تواند مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، اسقف گریگور چیفچیان در دیدار با فرماندار تبریز اظهار داشت: تبریز ۲۰۱۸ متعلق به همه‌ مردم است و از طرف ارامنه آذربایجان برای هر نوع همکاری و همراهی اعلام آمادگی می‌کنم.

خلیفه ارامنه آذربایجان با اشاره به قابلیت‌های موجود در آثار و اسناد تاریخی ارامنه آذربایجان گفت: در راستای انعکاس غنای فرهنگی و ظرفیت‌های تاریخی آذربایجان، موزه ارامنه آذربایجان می‌تواند به عنوان یکی از موزه‌های تخصصی کشور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اسلام دین رحمت و دوستی است و بسیار خوشحالیم اقلیت‌های مذهبی در پناه جمهوری اسلامی و در کنار مردم بافرهنگ و نوع دوست تبریز زندگی آرامی دارند.

شهرتی‌فر فرماندار تبریز نیز در این گفت: آثار و مستندات تاریخی موجود در موزه ارامنه آذربایجان جزئی از میراث فرهنگی کشور محسوب می‌شوند و باید به عنوان سندی از زندگی دوستانه ادیان الهی در کنار هم مورد توجه و حفاظت قرار گیرند.

در پایان این دیدار فرماندار تبریز و هیات همراه در حضور خلیفه ارامنه آذربایجان از مکان پیشنهادی برای انتقال مکان موزه ارامنه بازدید و موارد مهم در این راستا را بررسی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.