گناباد-عضو شورای اسلامی شهر گناباد گفت: در جلسه مشترک فعالان اقتصادی گناباد با مجری نمایشگاه‌های تاجیکستان، اقدامات اولیه برای صادرات محصولات تولیدی گناباد به این کشور انجام شد.

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم شفیعی صبح چهارشنبه  در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اولین جلسه آشنایی فعالان اقتصادی گناباد باقابلیت‌های صادراتی بازار تاجیکستان و باهدف رونق کسب‌وکار، ورود به اقتصاد گسترده‌تر و افرایش توانمندی‌های صاحبان مشاغل با حضور مجری نمایشگاه تاجیکستان شامگاه سه شنبه در سالن اجتماعات شهرداری گناباد برگزار شد.

وی  بابیان اینکه انجمن صنفی صادرکنندگان گناباد وظیفه کسب شرایط صادرات برای محصولات سنتی و صنعتی شهرستان را بر عهده گرفت، اذعان کرد: با تعامل صورت گرفته با شرکت مذکور  بخش ویژه صنایع‌دستی، آثار هنری هنرمندان و محصولات محلی گناباد در نمایشگاه دائمی تاجیکستان راه‌اندازی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گناباد به حمایت مستشاری شرکت سروش بین‌الملل از فعالان صنایع‌دستی و کمک به ارتقاء صنایع‌دستی برای حضور در بازارهای خارجی اشاره کرد و افزود: این شرکت متعهد به تسهیل گری لازم برای صادرات محصولات محلی٬صنایع‌دستی و صنعتی گناباد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.