تفت- فرمانداری تفت گفت: گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر دارای اجری عظیم و وظیفه ای همگانی می باشد و برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدای والامقام ، ترویج کننده عطر ایثار و شهادت در جامعه است .

برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا ترویج کننده عطر ایثار و شهادت در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، محمود زارع در نشست ستاد راهیان نور شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: شهدای والامقام، دین بسیار عظیمی را بر گردن ملت غیور ایران اسلامی دارند و رشادت ها و فداکاری های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، هرگز از یادها و خاطره ها زدوده نمی شوند و به درستی که شهداء، راست قامتان تاریخند.

وی اعزام کاروانهای راهیان نور را یکی مهم ترین ابزارها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء گرانقدر در جامعه ارزیابی کرد و افزود: نسل جوان ما باید بیشتر با رشادت ها و جانفشانی های عزیز ترین فرزندان این مرزو بوم در دفاع از کیان اسلام ناب محمدی(ص) و ارمانهای انقلاب اسلامی آشنا شوند که اعزام کاروانهای راهیان نور فرصت ارزشمند و ارزنده ای در این رابطه است.

زارع با بیان این که امروزهرچه داریم از خون پاک و مطهر شهدای گرانقدراست گفت: باید برنامه ریزی شایسته ای برای برگزاری سفرهای راهیان نور ترتیب داده شود تا ضمن ایمنی سفرها، شاهد ارائه برنامه های پربار فرهنگی و معنوی در طول سفر باشیم که در این رابطه، ستاد راهیان نور می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

فرماندار تفت از خدمات و تلاش های اعضای ستاد راهیان نور شهرستان در برنامه ریزی مناسب و شایسته برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تجلیل کرد. ترویج درست و شایسته فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده سلامت و امنیت جامعه است و می تواند نقش مهمی را در عرصه های فرهنگی بر عهده گیرد.      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.