بافق- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دهه فجر به عنوان دهه وحدت و انسجام ملی ملت ایران می باشد و باید در این دهه، ملاک عمل، وحدت ملی و انسجام همگانی از همه اقشار و احزاب را شاهد باشیم.

دهه فجر به عنوان دهه وحدت و انسجام ملی  ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، فرمانداری حجت الاسلام محمد فخر الدینی در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق اظهارداشت: باید این ایام را بصورت مردمی و با شرکت دادن آنها در این مراسم برگزار کرد چون خود مردم باعث خلق این ایام شدند، پس باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت مردمی کردن این ایام به کار گیریم.

وی افزود:باید به دور از هرگونه موازی کاری و هزینه های اضافی، برنامه های شاخص را برنامه ریزی و اجرا نمود تا بتوان بدین طریق ارتباط با نسل امروز را تقویت کرد و نسل جوان را به خوبی با دهه فجر آشنا کرد.

میرفخرالدینی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است گفت: این انقلاب توفنده در حال پیشرفت است. ما با رهبر خود پیمان بسته ایم که پرچم انقلاب را به دست صاحبش حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد استقلال عقلی و فکری را یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی خواند و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و افشاگری بزرگان و انقلابیون بوده است.

امام جمعه بافق نیز در این نشست با تاکید بر هرچه با شکوه برگزار کردن این برنامه ها به اهمیت این ایام الله اشاره کرد و گفت: مسئولین باید تمام همت خود را برای برگزاری این برنامه ها به کار ببندند تا با برنامه ریزی صحیح و ساماندهی مراسمات، مردم از آنها استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری بافق نیز به اهمیت دهه فجر اشاره کرد و افزود: ادارات و نهادهای شهرستان باید علاوه بر ارائه برنامه های معمول و رایج خود به دنبال برنامه های شاخص و محوری در شهرستان باشند.

محمد زاده رحمانی اظهار داشت: هرسال دهه فجر با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود و ما هرسال شاهد پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها بوده ایم و امیدواریم سال به سال شاهد ایام عزت و اقتدار ایران باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه سازمان های بین المللی به اهمیت حضور جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های جهانی و منطقه ای صحه گذاشته اند و بر نقش تاثیر گذار آن اذعان دارند، خاطر نشان ساخت: کشور های غربی و سازمان های بین المللی با توجه به نقش استراتیژیکی ایران در خاورمیانه به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور ایران نمی توانند هیچ برنامه ای را در دنیا ختم دهند یا صلح پایدار ایجاد کنند.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و عمران و آبادانی شهرستان گفت: پروژه ها شتاب بیشتری گرفته و وضعیت اقتصادی رو به بهبود است و آنچه که مشخص است اینکه مردم این شتاب را حس می کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در ابتداء ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهاد و ارگانها در برگزاری مراسم ها؛ عملکرد این نهاد انقلابی در یکسال گذشته را بیان کرد .

سید علیرضا سلیمانی بر حضور باشکوه مردم و نهادهای دولتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و بیان داشت: باید در سی و هشمتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه و عظیمی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.