اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت ۳۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شده است.

۳۱۵میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار کیومرث عزیزی کالای قاچاق کشف شده در این مدت را شامل، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، برخی فراورده های نفتی، اقلام خوراکی، لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، اسباب بازی و لوازم سرگرمی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: طرح مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت های مهم ستاد فرماندهی انتظامی این استان است که با جدیت تمام دنبال می شود.

وی بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۴۴ نفر قاچاقچی کالا در استان دستگیر شده اند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته افزایش ۵۶ درصدی دستگیر شدگان را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در راستای اجرای عملیات های مختلف در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، ۳۶۹ دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان توقیف شده است. فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: طرح مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت های مهم ستاد فرماندهی انتظامی این استان است که با جدیت تمام دنبال می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.