رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین خبر داد و گفت: در همه محورهای مواصلاتی جو آرام و ترافیک روان برقرار است.

 جو آرام و ترافیک روان در اکثر محورهای مواصلاتی / ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش «قدس آنلاین»، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راههای کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایر جاده های کشور ترافیک آرام و روان گزارش شده است، افزود: در حال حاضر محور شمشک به دیزین در استان تهران به دلیل عدم ایمنی کافی همچنین محور پونل به خلخال در استان گیلان و اردبیل به دلیل بارش برف و محور سروآباد-پاوه به دلیل بارش برف مسدود هستند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور گفت: محور کرج-چالوس در استانهای البرز و مازندران نیز به دلیل ایمن سازی تونل امیرکبیر به جز ایام تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه الی۵ و ۳۰ دقیقه روز بعد مسدود می شود.

رحمانی افزود: استان سیستان و بلوچستان جنوب محورهای ایرانشهر، مهرستان، دلگان، نیک شهر، ایرانشهر و جاسک نیز به دلیل آبگرفتگی معابر با کندی تردد روبرو است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.