اراک- فرماندار ساوه با اشاره به بد طینتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران تابع قوانین بین المللی است اما دشمنان نظام و انقلاب در راه توسعه کشور سنگ اندازی می کنند.

دشمنان نظام و انقلاب در راه توسعه کشور سنگ اندازی می کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد بهاروند روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به تحریم های سخت بیمه، دارو، نفت و کشتیرانی توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با پیگیری های دولت و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری، از حق مسلم و قانونی کشور دفاع کرد.

بهاروند گفت: در این سال ها صادرات نفت به یک میلیون بشکه کاهش یافته بود که با اقدامات صورت گرفته وضعیت صادرات نفت رو به بهبود بوده و بر اساس اعلام بانک جهانی، اقتصاد ایران هم اکنون در ردیف هجدهم و جز با ثبات ترین کشورهای جهان است.

وی همچنین اضافه کرد: برخی از منازل مسکونی روستاهای ساوه ایمنی مناسبی ندارد و لازم است تا بنیاد مسکن در خصوص ایمن سازی و بهسازی این واحدها با جدیت وارد عمل شود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با رای مردم و مشارکت آگاهانه شکل گرفته؛ اظهار کرد: به طور متوسط در هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده که در تمامی این صحنه ها مردم حامی و حافظ انقلاب بوده اند. فرماندار ساوه ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، ایران یک کشور تحت سلطه بود، اما امروز به عنوان مستقل ترین کشور منطقه و جهان زبانزد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.