نماینده مردم فسا درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) الگوی صبر است، گفت:صبر زیربنای بسیاری از فعالیتها است و کسانی که مجاهدت می کنند باید در مقابل هجمه ها مقاومت کنند.

حضرت زینب (س) الگوی صبر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدجواد جمالی ظهر چهارشنبه در سومین جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان ، به مقوله فرهنگی انقلاب اشاره کرد و افزود: در ادامه مسیر انقلاب بحث های فرهنگی به عنوان بحث های اصلی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) الگوی صبر است، اظهار کرد: صبر زیربنای بسیاری از فعالیت ها است و کسانی که مجاهدت می کنند باید در مقابل هجمه ها مقاومت کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث فرهنگ وسیع و گسترده است و  تبلیغ جزئی از فرهنگ است.

جمالی با این که همه در بخش فرهنگی مسئولیت داریم، تصریح کرد: در بحث فرهنگی باید اعضای جامعه را بشناسیم و مسولان فرهنگی با شناخت جامعه می توانند مشکلات فرهنگی را حل کنند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) الگوی زنان کشور ماست ولی مردان هم باید از ایشان الگوبرداری کنند، تصریح کرد: باید بتوانیم الگوسازی را در جامعه انجام دهیم و مایه تاسف است که برخی از جوانان در کانون بزرگان دین نیستند و اطلاعات جامعی از ائمه معصومین ندارند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: باید روشی در جامعه مد  قرار گیرد که با شرایط موجود جامعه منطبق بوده و جوانان را یاری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.