با معرفی نامزدهای هویت بصری، پوستر و عکس سی‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان این سه بخش در اختتامیه اول این جشنواره معرفی می‌شوند.

کاندیداهای سه بخش جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کاندیداهای سه بخش هویت بصری، پوستر و عکس این دوره از جشنواره به شرح زیر معرفی شدند:

بخش هویت بصری

سعید خالقی برای طراحی هویت بصری گروه تئاتر: استو ویداتو، سعید رضوانی و مریم فرهادی برای طراحی هویت بصری گروه تئاتر: تجربی مهتاب، کارنگ طیاری و پونه صادق‌زاده برای طراحی هویت بصری گروه تئاتر: تماشا، سهند بادلی برای طراحی هویت بصری گروه تئاتر: سکوت، ایمان ارضی برای طراحی هویت بصری گروه تئاتر سیماچه، الهام همت، برای طراحی هویت بصری گروه تئاتر شایا.

بخش پوستر

ساقی انتظامی‌راد برای پوستر «اجراگر»، مهدی دوایی برای پوستر «اسکورسیزی»، زهرا انصاری برای پوستر «اشک‌های خدا شور نیست»، کمال کچوئیان برای پوستر «حکایت فین به روایت جن جین»، میثم نادری به‌خاطر مجموع آثار راه‌یافته به مسابقه (سه اثر)، امیر مصباحی برای پوستر «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد»، مهدی فاتحی برای مجموع آثار راه‌یافته به مسابقه (چهار اثر)، بابک صفری برای پوستر «جنی»، امیر صداقتی برای پوستر «اسلحه ناموس منه».

بخش عکس

فرهاد جاوید برای نمایش «می سی سی پی نشسته می‌میرد»، پرنا بهارعلی برای نمایش «سوء تفاهم»، سید ضیاءالدین صفویان برای نمایش «مردبالشی»، حامد ملک‌پور برای نمایش «می سی سی پی نشسته می‌میرد»، حسین اسماعیلی برای نمایش «بی لالا (رقص مرگ)»، مونا تهرانی موید برای نمایش «بی لالا (رقص مرگ)»، فرناز مطلوبی برای نمایش «پیگرنیوس».

روز جمعه هشتم بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ اختتامیه اول جشنواره با معرفی برگزیدگان این سه بخش در تالار استاد ناظرزاده کرمانی برگزار می‌شود. در این مراسم مدیران حوزه نمایش، هنرمندان تئاتر و عکاسی، هیات‌های انتخاب و داوری، اهالی رسانه و صاحبان آثار بخش‌های مختلف جشنواره حضور خواهند داشت.

آیین تجلیل از شهدای قهرمان آتش‌نشان از دیگر برنامه‌های این است.

یکی از بخش‌های مراسم به تقدیر از دبیران برگزارکننده جشنواره تئاتر فجر در هفت استان کشور و نهادهایی که در برگزاری این جشنواره همکاری کرده‌اند، اختصاص دارد.

در بخش دیگر این مراسم از نمایش‌هایی که با موضوعات مشارکت و مسئولیت اجتماعی در جشنواره تئاتر فجر اجرا شده‌اند و گروه‌های نمایشی نابینایان، ناشنوایان و جانبازان اعصاب و روان، تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.