نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه‎های زیربنایی در این شهرستان لازم توسعه بوده و نیازمند پیگیری است.

اجرای پروژه‎های زیربنایی لازمه توسعه بروجرد است/نگاه تنگ‌نظرانه استانی؛ مانعی پیش روی توسعه بروجرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علاءالدین بروجردی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات این شهرستان نگاه تنگ‌نظرانه استان و برخی مانع تراشی‎‎ها بر سر راه توسعه بروجرد است.

وی با اشاره به اینکه تنگ نظری مرکز استان لرستان یک واقعیت و میدان چالش برای ما است، بیان کرد: اگر چه استاندار لرستان نگاه فراگیری در استان دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلیل وجود همین تنگ نظری‎ها و مانع تراشی‎ها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی راهی جز ورود و پیگیری در حوزه‎های مختلف ندارند، البته از سوی دیگر از این پیگیری‎ها به عنوان تبلیغات انتخاباتی یاد می‎شود.

بروجرد در ادامه وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را قانون‎گذاری و نظارت بر اجرای آن خواند و افزود: متاسفانه مردم کارهای عمرانی کوچک شهر را نیز از نمایندگان مجلس طلب می‎کنند و این فرهنگ نادرستی است.

وی ادامه داد: مردم بروجرد 13 نماینده منتخب خود را راهی شورای اسلامی شهر کرده‎اند و باید از طریق این پارلمان محلی مسایل و مشکلات شهر را دنبال کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اقدامات انجام شده در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ایستگاه تلویزیون در حال تکمیل بروجرد نیازمند تأمین اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان برای سیستم‎های پیشرفته‎ای مانند صوت و نور است.

بروجردی اضافه کرد: با پیگیری‎های انجام شده در تلاش هستیم که به طور مستقل از استان لرستان در ساعاتی از روز برنامه داشته باشیم.

وی ایجاد دانشکده دندانپزشکی را یکی از ظرفیت‎های مطلوب در بروجرد برشمرد و گفت: دانشکده دندانپزشکی در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز وجود داشت، اما با رایزنی‎های انجام شده توانستیم که مجوز ایجاد آن را در بروجرد اخذ کنیم و وعده دادیم که وزن علمی این مرکز را با  خروجی افراد با سواد و کار بلد حفظ کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر چه کارها باید از مجاری قانونی خود طی شوند، اما با وجود تنگ نظری‎ها در خصوص شهرستان بروجرد اگر دخالت نمایندگان نبود، هم اکنون رادیو شهری، دانشگاه دولتی، دانشکده دندانپزشکی و بسیاری از زیرساخت‎های دیگر در این شهرستان وجود نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.