نظامیان رژیم آل خلیفه مسجد «الشیخ درویش» را در منطقه الدراز با سیم های خاردار محاصره کرده و مانع از ورود نمازگزاران به آن شدند.

آل خلیفه یک مسجد را با سیم های خاردار محاصره کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، رژیم آل خلیفه همچنان به سیاست های سرکوبگرانه خود علیه  شیعیان بحرین ادامه می دهد.

در همین راستا، مقامات امنیتی آل خلیفه، مسجد «الشیخ درویش» واقع در منطقه الدراز در غرب منامه پایتخت بحرین را به وسیله سیم های خاردار مانع از ورود مردم و نمازگزاران به این مسجد شده و آن را محاصره کردند.

پس از محاصره این مسجد توسط نظامیان آل خلیفه، مردم و نمازگزاران با پهن کردن فرش در برابر سیم های خاردار، نماز خود را اقامه کردند.

مردم بحرین ۲۱۹ روز است که پس از سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در برابر منزل ایشان در الدراز تحصن کرده و از ایشان دفاع می کنند.

نظامیان آل خلیفه نیز با محاصره این منطقه در صدد خسته کردن مردم هستند و امروز چهارشنبه بالگردهای آل خلیفه در ارتفاعی کم بر فراز این منطقه پرواز کردند.

گفتنی است، حکام بحرین از حدود ۸ ماه قبل تاکنون سیاست های سرکوبگرانه خود علیه مردم و شیعیان حامی آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تشدید کرده اند. قرار است روز دوشنبه ۱۱ بهمن نیز دادگاه آیت الله عیسی قاسم مجددا برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.