در دیدار شهردار منطقه ۲۰ تهران با آتش نشانان مطرح شد که دو شهید حادثه پلاسکو از منطقه عملیاتی شهرری بودند.

دو شهید حادثه پلاسکو از منطقه عملیاتی شهرری بودند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،  سید احمد صفوی در جمع آتش نشانان شهرری اظهار داشت: شغل آتش نشانی کار ویژه ای است که در هر مرحله نیاز به شجاعت و روحیه ایثارگری دارد.

صفوی افزود: آتش نشانان در مأموریت حادثه پلاسکو مانند دیگر مأموریت های پیشین نشان دادند که دارای روحیه جانفشانی و ایثارگری هستند.

وی از زحمات مجاهدانه این قشر قدردانی کرد و ادامه داد: عملکرد مردم نیز در برابر ایثارگری های آتش نشانان شجاع، قابل ستایش است و همچون گذشته شهروندان به خوبی قدردان خدمتگزاران خود بودند.

توکل قاسم پور رئیس ایستگاه آتش نشانی ۱۴ عملیاتی واقع در دولت آباد که خود نیز در مأموریت حادثه پلاسکو حضور داشته است، گفت: پرسنل آتش نشانی افتخار می کند که خادم مردم است و از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

قاسم پور فاجعه پلاسکو را عظیم و سنگین برشمرد و افزود: قبل از ریزش کامل ساختمان، راه پله ها و شیشه ها به یکباره فروریخت که صدای ناشی از این دو عامل باعث شد تا خیل عظیمی از شهروندان از طبقه همکف ساختمان خارج شوند.

قاسم پور با اشاره به اینکه رضا نظری و رضا شفیعی دو نفر از شهدای این حادثه هستند که از منطقه عملیاتی شهرری و ایستگاه ۱۳ آتش نشانی اعزام شده بودند، افزود: اگر رشادت ها و ایستادگی مأمورین آتش نشانی نبود، شمار تلفات این حادثه به بیش از صدها نفر می رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.