بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس در مجلس خطاب به نوبخت گفت: الزام صنایع و مجموعه‌های اقتصادی استان به اشتغال نیروی بومی در مجموعه صنایع و پالایشگاه‌ها از نیازهای اصلی جوانان منطقه است و باید از نیروهای بومی همان منطقه استفاده شود.

 اشتغال نیروهای بومی در صنایع و پالایشگاه‌ها از نیازهای اصلی جوانان است

به گزارش قدس آنلاین، احمد مرادی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در خصوص مازاد درآمدهای استانی سهم مردم نادیده گرفته شده است و برابر قانون در راستای تعادل‌بخشی باید ۵۰ درصد از مازاد درآمدها به همان استان به نسبت ۸۰ درصد تملک و ۲۰ درصد جاری باز گردد.

وی بیان داشت: الزام صنایع و مجموعه‌های اقتصادی استان به اشتغال نیروی بومی در مجموعه صنایع و پالایشگاه‌ها از نیازهای اصلی جوانان منطقه است و باید از نیروهای بومی همان منطقه استفاده شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خطاب به نوبخت گفت: تا به‌حال از نیروهای بومی در هیات‌ مدیره‌های سازمان‌های مناطق آزاد و برخی از سازمان‌های دیگر استفاده نشده بود تا اینکه با رایزنی، سه نفر از اعضای هیات مدیره منطقه آزاد قشم از بومی‌های هرمزگان انتخاب شدند و این فرصتی برای استان بود که اکنون مدت ۴ ماه است حکم آنها را نگه کرده‌اند و دلیل تعلل آنها را واقعا نمی‌دانیم بر سر چه بوده است. چرا این فرصت از هرمزگانی‌ها گرفته می‌شود.

مرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه مطالبات پیمانکاران در حوزه‌های مختلف آب و برق تاکنون پرداخت نشده و در بخش نیروهای مسلح نیز همین وضعیت است امیدواریم مطالبات پیمانکاران هرچه زودتر به آنها پرداخت شود زیرا آنها هم مشکلاتی دارند که باید برطرف شود.

وی در پایان عنوان داشت: استان هرمزگان با وجود همه ظرفیت‌های ممکن و پتانسیل‌هایی که وجود دارد و انتظارات و خواسته‌های به حقی که مردم دارند باید تا حد ممکن حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.