۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 496922

در هفتمین روز سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۱ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۵ اثر در بخش محیطی اجرا می‌شوند.

برنامه روز هفتم جشنواره تئاتر

به گزارش «قدس آنلاین»،  اسامی نمایشهایی که روز هفتم بهمن ماه اجرا می‌شوند، به شرح زیر است:

  1. «مهراوه عشق» به نویسندگی سید مهدی شجاعی وکارگردانی راشین امامی در تالار وحدت ساعت ۱۹ روی  صحنه می‌رود. این نمایش تابستان امسال در تالار حافظ اجرا شده بود.
  2. «منظومه‌خوانی جمعی اودیسه» از گروه تئاتر الینیکو از یونان در تالار اصلی تئاترشهر از ساعت ۱۲ الی ۲۰  روی صحنه می‌رود.
  3. «گاهی» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی مشترک محمدرضا درند و سعید زندی از کرمانشاه در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.
  4. «شیشه» به زبان انگلیسی با نویسندگی امیر دژاکام نیز در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر دردو نوبت ۱۷ و ۱۹۹ اجرا می‌شود. این نمایش که قرار است پس از جشنواره اجرای عموم خود را آغاز کند، روز گذشته نیز در دو نوبت روی صحنه رفته بود.
  5. درادامه برنامه‌های اجرایی این جشنواره نمایش «پستو» به نویسندگی باقرسروش وکارگردانی مشترک سید  حسین موسوی وکامران جباری از بیجار درتالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا دارد که در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.
  6. نمایش «مجلس مچاله خوانی» به نویسندگی وکارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان نیز در این دوره حضور دارد که در دو نوبت ۱۷ و ۲۰۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.
  7. «گرگ و میش» به نویسندگی وکارگردانی کریستینا گالبیاتی، ایلیالوگینبوهل ازسوئیس درتالار مولوی در سه نوبت ۱۷ و ۱۹ و ۲۱۱ روی صحنه می‌رود. این نمایش تا روز آخر جشنواره میزبان مخاطبان است.
  8. «همسرایی یتیمان» به نویسندگی و کارگردانی جرزی زون از لهستان در تالار حافظ ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه  می‌رود.
  9.   «بیستون می‌تازد» به نویسندگی و کارگردانی امین رضایی اردانی از مشهد در تالار دکتر ناظرزاده در دو نوبت ۱۷ و  ۲۰۰ اجرا می‌شود.
  10. «بادکنک» به نویسندگی وکارگردانی بوکیه شووگمن از هلند در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر در سه نوبت ۱۵، ۱۹ و ۲۱:۳۰۰ روی صحنه می‌رود.
  11. «کابوس شب نیمه تابستانی» به نویسندگی مهدی اسدزاده و کارگردانی شکوفه طاهری هم ساعت ۱۶ و ۱۸۸ در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. این نمایش پیشتر در کارگاه نمایش سابق و خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفته است.
  12. «آقای دلواپس» به نویسندگی و کارگردانی فریدون احمدی از سنندج در محوطه مجموعه تئاترشهر ساعت ۱۷ و دربرج میلاد ساعت ۱۱۱ اجرا می‌شود.
  13. «چهارطبقه» به نویسندگی و کارگردانی محمد هادی عطایی ساعت ۱۸ در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا  دارد.
  14.   «حریم شخصی» به نویسندگی و کارگردانی سیدجمال میرجعفری نیز ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.
  15. «حق با کیه؟»به نویسندگی و کارگردانی مجید امینی از شاهرود در محوطه خانه هنرمندان ساعت ۱۶ اجرا  می‌شود.
  16. «ارت» به نویسندگی و کارگردانی علی محمد رادمنش در محوطه خانه هنرمندان ساعت ۱۶:۳۰ اجرا  می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.