نیروهای امنیتی بحرین به معترضانی که مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تجمع کرده بودند، حمله کرده و شماری از آنها را بازداشت کردند.

حمله نیروهای امنیتی بحرین به تحصن کنندگان مقابل منزل شیخ عیسی قاسم

به گزارش "قدس آنلاین"؛ نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به سمت معترضانی که در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم تحصن کرده بودند، گلوله های ساچمه ای و جنگی شلیک کردند که بر اثر آن شماری از شهروندان زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
بعد از حمله نیروهای امنیتی به منطقه الدراز که منزل شیخ قاسم در آنجا قرار دارد، صدای الله اکبر بلند شد و ساکنان منطقه از خانه های خود خارج شده و به سمت منزل رهبر شیعیان بحرین رفتند.
نیروهای امنیتی شماری از شهروندان بحرین را بازداشت کردند و طبق گزارش ها، نظامیان در ورودی های منطقه الدراز به صورت گسترده ای استقرار یافته اند.
نیروهای امنیتی بحرین برای جلوگیری از ورود معترضان به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، اقدام به نصب موانع سیمانی در منطقه الدراز کرده اند.
رژیم آل خلیفه، آیت الله شیخ قاسم رهبر شیعیان بحرین را به بهانه ادای فریضه خمس به جمع آوری بدون اجازه اموال و پولشویی متهم کرده است.
در پی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته شیعی و رهبر نهضت اسلامی در بحرین؛ موج جدیدی از اعتراضات و به تبع آن سرکوب معترضان به راه افتاده است.
همچنین رژیم بحرین به تازگی سه انقلابی این کشور را که در مارس (اسفند) 2014 از سوی دولت امارات متهم به قتل افسر اماراتی طی درگیری با معترضان در روستایی در غرب منامه شده بودند، اعدام کرد.
این اقدامات رژیم آل خلیفه، موجی از اعتراضات و تظاهرات را در این کشور به دنبال داشته است.
بحرین از سال 2011 میلادی تاکنون با بحران نارضایتی های مردمی روبه رو است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.