بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان بیانیه ای مشترک به مناسبت دهه مبارک فجر صادر کردند: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم و نحن ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ستمگر را فراهم کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است

به گزارش قدس آنلاین،حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در این بیانیه اظهار کردند:  ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵ سال دوری و تبعید، یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می شود و این بازگشت مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

در گذشته تمام هم و غم کشورهای دنیا به خصوص کشورهای اسلامی بر این بود که چگونه دین و ارزش های دینی را در حوزه حکومت راه ندهند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، بین دین و حکومت الفت و پیوند ناگسستنی برقرار شد که نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا اهمیت بیشتری پیدا کرد.

در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ در ایران انقلاب بزرگ و شکوهمندی به رهبری امام خمینی(ره) به وقوع پیوست که با اعجاز خویش جهانیان را به شگفت وا داشت.

انقلابی که به جرات می توان گفت مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متاثر از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا (ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) بوده است.

به حول و قوه الهی مراسم جشن انقلاب امسال پرشورتر و باشکوه تر از هر سال برگزار خواهد شد. ملت عزیز ما، به خوبی درک می کنند که هر قدر فشار دشمنان خارجی بیشتر شود حضور در صحنه لازم تر و ضروری تر و مایه برطرف شدن خطرهای احتمالی و غلبه برمشکلات می باشد.

هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، آزمایشهای سخت و مراحل دشورای را گذارنده است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مورد حفظ انقلاب بصورت مکرر، هم در وصیت نامه سیاسی- الهی  هم در سخنرانیهایشان تاکید فراوانی داشته از جمله فرمودند: به ملت غیور ایران توصیه می کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن و حفاظت و پاسداری نمایید. همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایید: حفظ موجودیت انقلاب کار اول ماست که در استمرار جمهوری اسلامی، تجسم یافته است.

سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر مبارکه را به ملت غیور ایران و مردم شریف استان تبریک می گوییم امیدواریم با محور قرار دادن معنویت، ارزشهای انقلاب اسلتمی و پیروی از اندیشه های امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اتحاد و همدلی از نظام مقدس اسلامی بعنوان عطیه الهی به خوبی حفاظت نماییم.

همچنین از همه آحاد مردم قدرشناس استان خراسانشمالی دعوت می نماییم، همراه با امت حزب الله در راهپیمایی به یادماندنی ۲۲ بهمن امسال نیز فعال تر از گذشته شرکت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.