شهرکرد- شهردار شهرکرد گفت: دو پروژه عمرانی فاز نخست کنارگذر شرق و شمالی شهرکرد از میدان قمربنی هاشم (ع) تا آرامستان جدید و بازارچه صنایع دستی واقع در میدان قدس در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

بازارچه صنایع دستی در میدان قدس شهرکرد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نورالله غلامیان دهکردی ظهر پنجشنبه در نشست کمیته فضاسازی و تزیینات شهری دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسب برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های امام و شهدا است و باید با تمام توان برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر جشن های این دهه تلاش کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: دو پروژه عمرانی فاز نخست کنارگذر شرق و شمالی شهرکرد از میدان قمربنی هاشم (ع) تا آرامستان جدید و بازارچه صنایع دستی واقع در میدان قدس در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی از تمام دستگاه های اداری و حتی مردم خواست تا با همکاری هم برنامه های باشکوهی در دهه مبارک فجر برگزار کنند.

غلامیان دهکردی تصریح کرد:در کلیه میادین سطح شهر ریسه های رنگی نوری و پارچه ای نصب می شود و همچنین فضاسازی ویژه ای برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان انقلاب تا میدان امامزادگان دوخاتون (س) انجام می شود.

وی با بیان اینکه خدمات دهی سازمان اتوبوسرانی در ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه به صورت رایگان می باشد گفت: محصولات و اقلام فرهنگی باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب باشد.

غلامیان دهکردی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین آرمانهای انقلاب عنوان کرد و افزود:اختصاص تعداد ۷۶ عدد تابلوهای تبلیغی در سطح شهر، اختصاص تلویزیون های شهری برای ارسال پیام های انقلابی، ایجاد ایستگاه صلواتی در روز ۱۲ بهمن ماه و ایام الله دهه فجر و پذیرایی از شهروندان، ایجاد جایگاه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آماده باش کلیه نیروهای خدماتی و تأسیساتی شهرداری در ایام الله دهه فجر و برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر از جمله اقدامات شهرداری شهرکرد در این دهه فجر میباشد.

وی مشارکت در گل افشانی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در روز مهمانی لاله ها را ضروری برشمرد و تصریح کرد: از اساتید مجرب برای ایراد سخنرانی در تبیین شعائر انقلاب اسلامی دعوت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از دهه مبارک فجر از سه اداره و سه خانواده که به صورت ویژه و گسترده در فضاسازی بهتر اماکن عمومی کمک کرده اند تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.