قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: یکی از بزرگ‌ترین وظایف ما در دهه مبارک فجر تبیین و ترسیم اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

یکی از وظایف مسئولین در دهه فجر تبیین اندیشه‌های امام(ره) ومقام رهبری است

به گزارش قدس آنلاین، امام‌جمعه قوچان ظهر روز پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان قوچان با اشاره به این مطلب که برنامه‌ریزی‌های خوبی در سطح شهرستان قوچان در دهه مبارک فجر امسال انجام‌شده است گفت: باید از فضاهای باز و مکانهای بزرگ سطح شهر استفاده کرد و با دعوت از همه اقشار جامعه بالأخص کودکان شورونشاط را در میان آن‌ها ایجاد کرد تا مردم احساس کنند که اتفاق خوبی افتاده است تا در این مراسمات شرکت کنند و خاطرات خوبی را ثبت کنند.  

وی بابیان اینکه باید جلسات پرسش و پاسخ با رویکرد محتوای انقلاب در میان دانشجویان و دانش آموزان برگزار کرد افزود: دشمن ساکت ننشسته و هرروز در حال برنامه‌ریزی‌هایی منسجم برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجه الاسلام محمدعلی دستجردی ادامه داد: مسئولین سرکشی از خانواده‌های شهدا را در این ایام در دستور کار خود داشته باشند و سعی نمایند در این ایام در تمامی مراسمات شهرستان حضور پیدا کنند.

وی بابیان این مطلب که سال آینده دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در پیش داریم خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال به جهت اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر در کشور افتاده است دارای ویژگی خاصی است، دشمن و رسانه‌های بیگانه از هم‌اکنون در حال سرمایه‌گذاری و جهت دادن به رفتار مردم هستند تا مسیری که در مدنظرشان است را برای آن‌ها مشخص کنند.

امام‌جمعه قوچان افزود: در ۲۲ بهمن و دهه فجر امسال باید مانند یک وزنه خوب عمل کنیم تا از اثرات این وزنه در زمان انتخابات بهره‌برداری کنیم و بااقتدار کامل دولتمان را مستقر و کارها را به‌خوبی به سرانجام برسانیم.  

وی با اشاره به اصرار مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت مردم برای برگزاری برنامه‌های اجتماعی گفت: مردم را پای‌کار بیاوریم و آن‌ها را در کارها دخیل کنیم و با تشکیل کمیته‌های بازار و تشکل‌های مردم‌نهاد، برنامه‌ها را از حالت اداری خارج کنیم.

حجه الاسلام محمدعلی دستجردی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین وظایف ما در دهه مبارک فجر تبیین و ترسیم اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و در کنار آن باید اعم فعالیت‌های دولت را نیز برای مردم بازگو کنیم تا همه از فعالیت‌هایی که در این نظام در حال انجام است مطلع و آگاه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.