سرمربی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در بازی برابر هال سیتی راضی است.

مورینیو: در فینال شانس بیشتری نداریم/ مسیر سختی تا فینال داشتیم

به گزارش قدس آنلاین، در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس دو تیم هال سیتی و منچستریونایتد برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری دو بر یک میزبان به پایان رسید.

در این دیدار تام هادلستون از روی نقطه پنالتی برای هال گلزنی کرد تا اینکه پل پوگبا این گل را پاسخ داد تا کار هال سخت شود و این تیم سه گل برای صعود نیاز داشته باشد که در دقایق پایانی یک گل به ثمر رساند تا بازی را دو بر یک ببرد ولی در مجموع دو دیدار ۳ بر ۲ برابر منچستریونایتد شکست بخورد. این باعث شد تا رکورد ۱۷ بازی بدون باخت یونایتد از بین برود و این تیم سرانجام طعم باخت را بچشد. این اولین باخت یونایتد در سال جدید میلادی بود که البته شاید شیرین ترین شکست یونایتد ها باشد چرا که صعود یونایتد به دیدار نهایی قطعی شد و این باخت تاثیری در نتیجه نهایی نداشت.

ژوزه مورینیو بعد از صعود تیمش به فینال جام اتحادیه انگلیس گفت: قبول ندارم که در دیدار نهایی شانس بیشتری نسبت به ساوتهمپتون برای قهرمانی داریم.  مسیر سختی را تا فینال طی کردیم و اینک در فینال هستیم خیلی خوشحال هستم. بازی در ورزشگاه بزرگ ویمبلی کار آسانی نیست و به نظرم ما و ساوتهمپتون از شانس یکسانی برای قهرمانی برخوردار هستیم. رکورد ۱۷ بازی بدون باخت فوق العاده است در این دیدار هم شکست نخوردیم. بازی یک بر یک تمام شد به نظر من و حریف تنها یک بار برابر ما به گل رسید.  من خونسردم، روی نیمکت نشستم و اخراج نشدم، تنبیهی در کار نبود و به همین خاطر حرف دیگری نیست. 

به نقل از ایسنا، سرمربی یونایتد ادامه داد: نمی خواهم چیز دیگری بگویم، همین بس است. بازی همانطور که می خواستیم ادامه یافت و خیلی خوب توانستیم بازی را در کنترل خود داشته باشیم. این همان چیزی است که به دنبال آن بودیم. خیلی نمی خواهم بازی را تحلیل کنم. در مجموع دو دیدار برتر از حریف بودیم و در همان بازی نخست نیز می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم و همین که به فینال رسیدیم خیلی خوب است. به نظرم تیم برتر  و شایسته تر به فینال رسید.

مورینیو تاکنون این قهرمانی را ۳ بار تجربه کرده است که هر ۳ قهرمانی با چلسی بوده است و جالب اینکه او همیشه در سال نخست خود در یک تیم لیگ برتری قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است و باید ببینیم این اتفاق با یونایتد نیز رخ خواهد داد یا خیر.

دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس قرار است ۸ اسفند در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.