تبریز- امام جمعه موقت تبریز رضایت مندی و اعتماد مردم را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی دانست و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی حاجی زاده در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تأکید بر تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: لازم است دستاوردهای نظام منصفانه و با رویکرد واقع‌گرایانه بیان شود.

وی رضایتمند و اعتماد مردم را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی دانست و افزود: تا زمانی که مردم با اعتقاد و ایمان پشتوانه نظام اسلامی باشند، این کشور از از هر آسیب و ضربه‌ای مصون خواهد ماند، از این رو اگر مسؤولی سبب نارضایتی مردم شود بی شک خائن به خون شهدا و انقلاب است.

حاجی‌زاده با تأکید بر بهره مندی از فرصت دهه فجر برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: اگر در بیان دستاوردهای نظام ولایی کوتاهی شود و کارهای صورت گرفته در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم به اطلاع مردم نرسد در حق نظام خیانت شده است.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: نقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی با برچیدن بساط طاغوت موجب حاکم شدن نظامی اسلامی شد و امروز همه باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.