۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 497309

عیدی کارمندان و کارکنان دستگاه های اجرایی و دولتی برای عید امسال، قرار است ۷۸۰ هزار تومان باشد، که رشد ۹۲ هزار تومانی نسبت به رقم عیدی سال گذشته دارد.

عیدی امسال کارمندان چقدر است؟

اختصاصی قدس آنلاین- مینا افرازهنوری، مدیر دفتر تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه درباره عیدی آخر سال کارمندان دولت اظهار داشت: امسال عیدی کارکنان ۷۸۰ هزار تومان پیش بینی شده که البته پرداخت آن منوط به تصویب هیات وزیران است.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال یکی از موضوعاتی که برای کارمندان و کارکنان مهم می شود و از طریق رسانه ها و اخبار پیگیر آن هستند، میزان عیدی آخر سال است، البته این مساله نه تنها برای کارمندان، بلکه برای کارگران، بازنشستگان و همچنین فرهنگیان دارای اهمیت است.

گفتنی است که همه ساله میزان عیدی توسط هیات وزیران به تصویب می رسد و واریز آن هم از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

با تب و تاب مردم در یکی دو ماه آخر سال برای خرید، دولت هم طبق روال هر ساله در ماه های پایانی عیدی را به حساب کارمندان و کارکنان واریز می کند.

زمان واریز عیدی امسال هم بنابر روال سالهای گذشته، قرار است با حقوق بهمن ماه به حساب کارکنان واریز شود.

بد نیست یادآوری کنیم که عیدی پرداخت شده برای سال گذشته، ۶۸۸ هزار تومان بود. این میزان عیدی در بهمن ماه از محل بودجه مصوب دستگاه ها و نهادهای اجرایی پرداخت شد.

 در صورت پرداخت عیدی ۷۸۰ هزار تومانی برای امسال،  مبلغ عیدی حدود ۹۲ هزار تومان نسبت به سال گذشته رشد خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    0 1
    عکسی که گذاشتید خیلی گدایانه است
  • کارگر کارمند ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    0 0
    دوازده ماه از سال که در اداره دولتی کار میکنم بهم میگن کارگرو حقوق کارگری میدهند، حالا که می خواهند عیدی و پاداش آخر سال رو برابر قانون کار دوبرابر حقوق بهم بدهند ، بهم میگن کارمند و !!!!!!!!
  • ناشناس ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    0 0
    خدا را باید شکر گزار باشیم ماهم عیدی نجومی میگیریم ودعا بجان برجام جنابببببه روحانی . یک بازنشسته شرمنده از خانواده