گلستان-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: کاهش محسوس دما در گلستان باعث یخ زدگی و لغزنده شدن جاده های گلستان شده و رانندگی در این جاده ها فقط با تجهیزات ایمنی امکان پذیر است.

رانندگی در جاده های گلستان با زنجیرچرخ ممکن است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: کاهش دمای هوای استان گلستان سبب سفیدپوش شدن همه محورهای کوهستانی استان و لغزنده شدن جاده‌ها شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی میقانی از لغزندگی جاده های استان در پی کاهش محسوس دمای هوا خبر داد و اظهار کرد: با وجود سفیدپوش شدن ارتفاعات استان در اثر بارش های شب گذشته، راه های استان باز است.

وی با بیان اینکه عبور از برخی جاده ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، افزود: میانگین ضخامت برف در مسیرهای کوهستانی درازنوی کردکوی، توسکستان گرگان، دهنه های محمدآباد و زرین گل علی آباد کتول و خوش ییلاق آزادشهر، تا ۱۰ سانتیمتر گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با وجود برف روبی و نمک پاشی در جاده های کوهستانی استان، با این حال رانندگان نسبت به یخ زدگی جاده ها حساس باشند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران اکنون در گلستان قطع شده است، ادامه داد: در مسیرهای خوش ییلاق آزادشهر به شاهرود، توسکستان گرگان به شاهردو و جنگل گلستان پدیده مه سبب کاهش دید رانندگان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.