بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان نیازمند شناسایی بازارهای هدف هستند.

شناسایی بازار فروش، مهمترین نیاز واحدهای صنعتی کوچک خراسان شمالی است

به گزارش قدس آنلاین، سیاوش وحدت افزود: مطالعه و شناسایی بازارهای هدف داخلی و خارجی جهت معرفی و عرضه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی جزء اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای واحدهای صنعتی است.

وی ادامه داد: راهبردی‌ترین برنامه در رسیدن به توسعه پایدار در تولید و صنعت استان توجه همزمان به تولید و صادرات محصولات با کیفیت است.

وی تاکید کرد:  توسعه بیشتر و پایدارتر بخش صنعت بخصوص صنایع کوچک و متوسط، منجر به هموار شدن مسیر توسعه اقتصادی و تجاری استان می‌شود.

وحدت خاطر نشان ساخت: مدیران واحدهای صنعتی باید بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی خود را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: تعیین بازارهای هدف، از راه برنامه‌ریزی و اجرای تحقیقات بازار و با هدف شناسایی دقیق فرصت‌ها و تعیین جزئیات فرصت‌های موجود در بازارها ممکن می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه رونق تولید از سیاستهای مهم دولت است ادامه داد: رونق تولیدات داخلی و افزایش صادرات از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است که باید در سطح کشور عملیاتی شود.

سیاوش وحدت تاکید کرد: توسعه تولید محصولاتی که بازار فروش و قابلیت صادرات دارند باید در اولویت قرار داشته و مسئولان به این گونه محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.