۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 497500

گرگان- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: بارش ها در مناطق مختلف استان تا فردا ادامه داد و از شامگاه یکشنبه جو پایدار همراه با بارش های پراکنده براستان غلبه خواهد داشت.

گلستان فردا هم بارانی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمان نیا با بیان اینکه بیش از ۱۵ متر برف در مناطق کوهستانی حاجی آباد در شهرستان کردکوی ثبت شده، اظهار کرد: با نفوذ موج نخست بارشی تا صبح امروز بیش از ۳۰.۵ سانتی‌متر بارندگی در شهر کردکوی ثبت شده و ۲۱.۷ سانتی‌متر باران نیز در لیوان شرقی و ۲۰ سانتی متر هم در پنج پیکر بارش ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از عصر امروز هوای پایدار در آسمان استان مستقر می شود، ادامه داد: با این حال از امشب سامانه بارشی و ناپایدار به استان نفوذ می کند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان با بیان اینکه فردا بیشتر مناطق استان با بارش باران روبه رو هستند، ادامه داد: در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی و مناطق شرقی استان این بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: از فردا به علت شدت بارش ها، احتمال آبگرفتگی در برخی معابر شهری پیش بینی می شود.

رحمان نیا گفت: این شرایط تا فرداشب ادامه دارد و روز دوشنبه مردم استان هوای پایداری را تجربه خواهیم کرد و تا پایان هفته بارش های پراکنده در استان پیش بینی می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.