در آخرین روز سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر فردا (دوشنبه) ۲۰ نمایش به صحنه می رود.

آخرین روز جشنواره تئاتر فجر با ۲۰ نمایش

به گزارش «قدس آنلاین»،  این نمایش ها در سه بخش صحنه ای، به علاوه فجر و محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه های بیرونی اجرا می شوند.  

** به علاوه فجر 
- نمایش «بازگشت به خانه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی فرید قادر پناه و رامین معصومیان در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه ارغنون اجرا می شود.  
- نمایش «یک روز پر ماجرا برای آقای فالنتین» به نویسندگی کارل فارلنتین و کارگردانی داریوش مودبیان ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه می رود.  
- نمایش «چهار + یک روایت» به نویسندگی و کارگردانی سپیده عیدی ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه فانوس نمایش داده می شود.  
- نمایش «هی هات» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم رهگذر در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه در تماشاخانه همای سعادت اجرا می شود.  
- نمایش «گزارش» به نویسندگی و کارگردانی محمد خاکساری در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه می رود.  


** نمایش های صحنه ای 
- نمایش «اتوبوس در دست تعمیر است» به نویسندگی سعید شهریار و کارگردانی جعفر دل دل در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به مدت ۳۰ دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر از شهر یزد اجرا می شود.  
- نمایش «فصل بهار نارنج» به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی غلامرضا عربی در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.  
- نمایش «رویا» به نویسندگی و کارگردانی روبرتو وایت در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار قشقایی تئاتر شهر کار مشترک اسپانیا و آرژانتین به صحنه می رود.  
- نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی در دو نوبت ۱۹ و ۲۰:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.  
- نمایش «دکتر استوکمان (دشمن مردم)» به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی علی پوریان در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه می رود.  
- نمایش «تشریفات» به نویسندگی احسان غفوری و کارگردانی رامین اکبری در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در تئاتر مولوی نمایش داده می شود.  
- نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل ساعت ۲۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تالار دکتر ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.  

** نمایش های محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه های تئاتر بیرونی 
- نمایش «سکوت رنگ ها» به نویسندگی و کارگردانی حامد صنمی به مدت ۲۰ دقیقه ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه خانه هنرمندان از شهر مریوان اجرا می شود.  
- نمایش «دی زنگرو» به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی هیام احمدی و فرامرز غلامیان به مدت ۲۰ دقیقه ساعت ۱۶ در محوطه خانه هنرمندان از شهر آبادان به صحنه می رود.  
- نمایش «در بازی آخر هیچ راهی برای خروج نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید مصطفایی به مدت ۲۰ دقیقه ساعت ۱۸ در محوطه مجموعه تئاتر شهر از بوکان نمایش داده می شود.  
- نمایش «افسانه دشت بی باران» به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس ساعت ۱۸:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر به مدت ۲۰ دقیقه از شهر ورامین اجرا می شود.  
- نمایش «وندینگ ماشین» به نویسندگی حمید پاک نیا و آیدا حق نژاد و کارگردانی مهدی سفاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در طبقه ششم سینما چهارسو نمایش داده می شود.  
- نمایش «پروانه» به نویسندگی و کارگردانی حسین توازنی زاده در دو نوبت ۱۴:۳۰ و ۱۶ به مدت ۵۰ دقیقه در خیابان ایتالیا اجرا می شود.  
- نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه محوطه خانه هنرمندان نمایش داده می شود.  
- نمایش «کوری» به نویسندگی ژوزه ساراماگو و کارگردانی جرزی زون ساعت ۱۹ در محوطه پارکینگ تالار وحدت اجرا می شود.  
سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکم تا دوازدهم بهمن ماه به دبیری سعید اسدی در حال برگزاری است.  
اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.