معاون پژوهش و برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان فارس از پیگیری برای احیای کمیته تألیفات و تحقیقات آموزش‌ و پرورش خبر داد.

کمیته تحقیق و پژوهش در آموزش‌ و پرورش فعال می‌شود/ تدوین اولویت‌های پژوهشی سال آینده

به گزارش «قدس آنلاین»،  عبدالرسول احمدی امروز در شیراز اظهار داشت: کمیته تألیفات و تحقیقات آموزش‌وپرورش پیش‌ از این فعال بود اما در سال‌های اخیر به دلیل کمبود اعتبار، فعالیت چشمگیری نداشت که در نظر داریم دوباره این کمیته را فعال کنیم.

وی با اشاره به همکاری آموزش‌ و پرورش و پایگاه استنادی جهان اسلام برای چاپ تحقیقات و کارهای اقدام پژوهی اظهار داشت: با وجودی که اعتبار پژوهشی در اداره آموزش‌ و پرورش وضعیت خوبی ندارد اما با رایزنی‌های صورت گرفته با پایگاه استنادی جهان اسلام درصدد چاپ و نمایه کردن پژوهش‌های فاخر فرهنگیان در این پایگاه هستیم.

احمدی گفت: رویکرد ما در آموزش‌ و پرورش حمایت از پژوهشگران است، حال اگر این حمایت به‌صورت مادی میسر نشد، به‌طور حتم پشتیبانی معنوی از محققان به‌عمل خواهد آمد که قائل شدن امتیازهایی در نقل‌وانتقال‌ها و رتبه‌بندی ازجمله این حمایت‌هاست.

این مقام مسؤول اظهار داشت: در حال حاضر اولویت‌های پژوهشی سال آینده تدوین‌ شده که در هفته آینده به‌ صورت رسمی به تمام بخش‌های آموزش‌ و پرورش در این استان اعلام می‌شود تا پژوهشگران در جریان موضوعات مطرح‌شده قرار گیرند.

انتهای پیام/۲۴۴۸/و ۲۰

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.