ایلام- رئیس اداره راه و شهرسازی ایوان گفت: شهروندان از ترددهای غیر ضروری به خصوص در گردنه قلاجه خودداری کنند و در صورت تردد نیز تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

مردم از تردد در گردنه قلاجه خودداری کنند/ ارتفاع برف بیش از یک متر

به گزارش قدس آنلاین، حمداله محمدی با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه قلاجه واقع در محور ایوان - اسلام اباد (دراستان کرمانشاه) به بیش از یک متر رسیده است، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف، گروه های راهداری در محدوده استحفاظی به خصوص گردنه های قلاجه و رنو مستقر و در تلاش برای روان سازی تردد خودروها هستند.

وی به حضور و فعالیت سه اکیپ راهداری در گردنه قلاجه و رنو اشاره کرد و افزود: یک گروه راهداری دیگر نیز به گردنه قلاجه اعزام شده تا تردد را برای مردم آسان و روان سازد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ایوان بیان داشت: گروه های راهداری از پنج دستگاه برفروب و یک دستگاه نمک پاش در گردنه قلاجه و یک دستگاه برفروب در گردنه رنو برای رفع انسداد احتمالی و کاهش لغزندگی جاده استفاده می کنند.

حمداله محمدی یادآور شد: از ابتدای شروع بارش ها در سطح شهرستان ایوان به طور میانگین ۲۰۰ تن مخلوط نمک و شن در مسیرهای ورودی و خروجی و معابر اصلی و فرعی شهرستان ایوان و راه های روستایی پاشیده شده است.

وی خاطرنشان ساخت: شهروندان از تردد های غیر ضروری به خصوص از گردنه قلاجه خودداری کنند و در صورت تردد نیز وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه راه های فرعی این شهرستان نیز از این خدمات بهره می برند، تصریح کرد: مسیر بابا گیر و سومار توسط اکیپ های راهداری کاملاً برف روبی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.