رشتخوار -فرماندار رشتخوارگفت:همزمان با دهه فجر پنجاه پروژه در شهرستان رشتخوار افتتاح و کلنگ زنی می شود.

۵۰پروژه در رشتخوار  افتتاح و کلنگ زنی می شود

خالقداد عرب در گفت و گو با خبرنگار قدس انلاین اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، تولیدی و آموزشی در شهرستان  رشتخوار با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان  دردهه فجر به بهره برداری می رسد.

فرماندار رشتخوار با بیان این که ۸۰ درصد جمعیت شهرستان روستایی هستند، افزود: بیشتر طرح‌هایی که در طول دهه فجر افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد، مربوط به روستاهای شهرستان است.

عرب ادامه داد: با بهره‌برداری طرح گاز رسانی روستاهای غرب رشتخوار  ۱۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت:پروژه های ده فجر در رشتخوار در زمینه‌های عمرانی، گازرسانی، بهره‌برداری از شبکه فشار متوسط، پروژه‌های آبرسانی، شرکت‌های تعاونی، گلزار شهدا، جاده روستایی، کلنگ زنی  و بهره برداری از ساختمان دهیاری، بخشداری، خانه عالم، جاده بین مزارع، مسکن روستایی و مخابرات است

فرماندار شهرستان رشتخوار  با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ بیان داشت: در طول ایام دهه فجر در شهرستان بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در قالب برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، جشن های مردمی و همچنین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی به اجرا در می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.