ایلام- امام جمعه ایلام گفت: رسانه‌ها در جلب خیرین برای احداث زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد تلاش کنند

خیرین برای احداث زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مشارکت کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی با بیان اینکه طی نشستی با هیات امنای زائرسرای ایلامیان در مشهد آخرین راهکارها برای سرعت بخشیدن عملیات ساخت این زائرسرا بررسی شده گفت: شتاب در اجرای این طرح یکی از ضروریاتی است که باید مد نظر مسؤولان امر در استان ایلام قرار گیرد و در این راستا چاره‌جویی کنند.

وی ادامه داد: انتخاب پیمانکار و مجری توانمند برای این طرح از اهمیت زیادی برخوردار است که باید مسؤولان در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بر این اساس برای نظارت کامل بر اجرای این طرح هر ۱۵ روز یکبار باید در نشستی میزان پیشرفت این طرح به بررسی قرار گیرد.

امام جمعه ایلام افزود: رسانه‌ها و تریبون‌های نماز جمعه در سراسر استان ایلام باید در راستای جلب کمک خیرین برای ساخت این طرح تلاش خود را افزون کنند.

لطفی از همه خواست تا با تشویق خیرین فرصت مناسبی را برای جمع آوری کمک‌های آنها فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس قرار است در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و در ۸ طبقه احداث شود.

وی افزود: بر اساس اعلام مسؤولان امر در استان ایلام گودبرداری مرحله اول طرح زائرسرا اجرایی شده و به زودی زائرسرا به پیمانکار واجد شرایط واگذار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.