یزد-مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان یزد از برگزاری جشنواره ملی نامه ای به یک شهید به مناسبت ۲۲اسفند ماه مصادف با روز بزرگداشت شهدا همزمان با سراسر کشوردر یزد خبر داد.

جشنواره ملی نامه ای به یک شهید همزمان با سراسر کشوردر یزد برگزار می شود

احمد ابراهیمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: موضوع  این جشنواره انشاء دانش ­آموزی با موضوع  نامه ای به یک شهید است.

وی افزود: تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق تر نسل جوان و دانش آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت، بهره گیری از ابتکار و اندیشه های دانش آموزان در تولید محتوای مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره برداری و استفاده از محتوای تولید شده در رسانه های مختلف و در شبکه های مجازی و اطلاع رسانی روز شهید با استفاده از تعداد قابل توجه دانش آموزان کشور ی  واستانی و خانواده های مرتبط با آنان مهم ترین  اهداف این جشنواره است.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان یزد گفت: اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور، انتظار شهدا از دانش آموزان، وظایف دانش آموزان در قبال خانواده شهدا از مهم ترین محورهای این  جشنواره می باشد.

وی تصریح کرد: آغاز ثبت نام و دریافت آثار از اول بهمن  آغاز شده و آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام ۲۲ بهمن می باشد و انتخاب وداوری آثار ۲۳ بهمن لغایت ۱۰ اسفند است.

ابراهیمی خاطر نشان ساخت: دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از پایه سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم می توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی افزود : علاقه مندان وی توانند با مراجعه به سایت www.isaar.ir برای حضور در این جشنواره  ثبت نام  کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.