«سید هاشم الموسوی» اعلام کرد: دستور اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا درباره منع ورود شهروندان هفت کشور اسلامی به این کشور باید سیاسیون عراقی را که تا به امروز سران آمریکا را دوستی قابل اعتماد و سردمدار آزادی و دموکراسی جهانی تلقی می کردند، بیدار کند.

سخنگوی نجبا: سیاسون عراقی باید بیدار شوند

به گزارش "قدس آنلاین"، امروز (دوشنبه) دفتر جنبش مقاومت اسلامی نجبا در ایران، سخنگوی رسمی این جنبش با اشاره به موضع نژادپرستانه رییس جمهور جدید آمریکا در مورد منع ورود شهروندان هفت کشور اسلامی از جمله عراق به آمریکا اظهار داشت: کرامت شهروندان یک کشور را قدرت و استحکام دولت آن کشور تثبیت می کند، لذا دولت (عراق) باید جواب محکمی به کسانی که می خواهند عزت ملت را زیر پا بگذارند، بدهد.
الموسوی تاکید کرد: دستور اخیر ترامپ عداوت آشکار دولت متجاوز آمریکا را (نسبت به مسلمانان) نشان می‌دهد.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود همچنین از صدور فرمان بازداشت «اثیل النجیفی» استاندار فراری و سابق نینوا توسط فرماندهی عملیات مشترک موصل تقدیر کرد و گفت: مناطق موصل پس از آزادسازی نباید به نیروهای دست نشانده النجیفی واگذار گردد، چراکه این امر پایمال شدن خون شهدا و بی‌ارزش کردن همه ایثارگری‌ها است.
سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء تصریح کرد: حکم بازداشت خائنان به میهن، حکم دقیق و حکیمانه‌ای است که خواسته‌های ملت در خصوص اخراج این شخصیت‌های تفرقه‌انگیز را محقق می‌کند.
الموسوی همچنین به دنبال تشکیل ائتلاف تروریستی جدید در سوریه به سرکردگی جبهة النصرة (جبهة فتح الشام) گفت: تروریسم جهانی ساخته و پرداخته آمریکا بوده و جبهه النصره بازوی نظامی ایالات متحده در منطقه است.
وی افزود: جبهة النصرة مانع اصلی در برابر تحقق راه حل سیاسی بحران سوریه است.
الموسوی با مضحک خواندن رنگ‌بندی تروریست های سوریه به سفید و سیاه خاطرنشان کرد: جبهة النصرة ائتلافی تحت عنوان هیئة تحریر الشام با شرکت گروهک‌هایی چون نورالدین الزنکی، لواء الحق، جیش السنة و انصار الدین را تشکیل داده است و این مثال نقض بزرگی بر وجود مسلحین میانه‌روی مدنظر غرب است؛ نورالدین الزنکی همان گروهک مسلح میانه‌رویی است که آمریکا از آن حمایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.