۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 498299

سارقان حدود ساعت 21 در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، به یک دامداری وارد شده و با تهدید به وسیله قمه و شمشیر گوسفندان شان را دزدیده بودند.

دزدان شمشیرزن گوسفند  به بازار نرسیدند

قدس آنلاین - سه نفر سارقان نقابداری که شبانه با تهدید به وسیله شمشیر و قمه و بستن دست و پای سه چوپان در اطراف فریمان گوشی‌های تلفن همراه و 65 رأس گوسفند آنان را ربوده بودند، یکی پس از دیگری دستگیر شدند.

گزارش خبرنگار ما به نقل از فرمانده انتظامی فریمان حاکی است در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک سرقت به عنف از دامداری در نزدیکی جاده بهشت صادق این شهرستان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان و چوپانان مشخص شد سارقان حدود ساعت 21 در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، به این دامداری وارد شده و با تهدید به وسیله قمه و شمشیر، دست و پای 3 چوپان این دامداری را بسته و ضمن سوار کردن 65 رأس گوسفند آنان به یک کامیون و دزدیدن سه گوشی تلفن همراه متواری شده‌اند.

وی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فریمان با بررسی دقیق محل سرقت و استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، تلاش گسترده و شبانه روزی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند که در نتیجه اقدامات فنی و اطلاعاتی به مجرمی سابقه‌دار به نام محمد مظنون شده و او را تحت نظر قرار دادند تا اینکه پس از اطمینان یافتن از دست داشتن نامبرده در سرقت از دامداری او را که قصد خرید یک خودرو در مشهد را داشت، در بلوار وکیل آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فریمان اضافه کرد: این متهم 35 ساله در بازجویی‌های پلیسی با توجه به شواهد و مستندات موجود بناچار به سرقت به عنف از دامداری با همدستی دو جوان 25 و 32 ساله به نامهای سعید و رسول اعتراف کرد و گفت که گوسفندان دزدیده شده را به مالخری 34 ساله به نام «ح.ر» فروخته‌اند.

به دنبال این اعترافات مخفیگاه فرد مالخر نیز در روستای نسر تربت‌حیدریه شناسایی و این فرد نیز دستگیر و 65 رأس گوسفند مسروقه از مخفیگاهش کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

سرهنگ قربانی با بیان اینکه دو همدست دیگر این سارق نیز در عملیات‌های جداگانه کارآگاهان دستگیر شدند، افزود: تمامی اعضای این باند سرقت به عنف پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بنا به حکم صادره مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی گفت: خبر دستگیری و زندانی شدن اعضای این باند در بین شهروندان فریمانی بازتاب گسترده‌ای داشت و مردم با نصب پلاکارد و ارسال پیام‌های تقدیر از عملکرد پلیس قدردانی کردند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.