۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 498301

برق، دزد را کشت

کاهانی مقدم

مرد جوانی که به قصد دزدی وارد یکی از باغ ویلاهای نزدیک مشهد شده بود، بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

برق، دزد را کشت

قدس آنلاین - نزدیک ظهر روز گذشته مالک یکی از باغ ویلاهای واقع در حاشیه جاده آسیایی مشهد- چناران که به همراه پسرش برای سرکشی به این ملک رفته بود، متوجه تخریب بخشهایی از در ورودی توسط سارق یا سارقان شد.

وی سپس هنگامی که قصد جوشکاری قسمت تخریب شده قفل در ورودی را داشت، با قطع برق ساختمان مواجه شد و از پسرش خواست برای بررسی اوضاع و وصل سیم برق به پشت بام ساختمان باغ ویلا برود. لحظاتی بعد اما پسر وی با جنازه مرد جوانی که بر روی پشت بام افتاده بود، روبه رو شد و به این ترتیب موضوع به مرکز پلیس 110 اطلاع داده شد.

به گزارش خبرنگار ما دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد، کارآگاهان و عوامل بررسی صحنه جرم در محل و در تحقیقات اولیه با توجه به معاینات اولیه پزشک قانونی، علت مرگ این مرد جوان برق گرفتگی تشخیص داده شد.

بررسی آثار و شواهد موجود نیز حاکی از آن بود که این مرد به قصد سرقت سیم و کابل، روی پشت بام رفته و هر چند ابتدا سیم اصلی برق (مشترک) را از داخل ملک همسایه این باغ ویلا قطع کرده و دستکش مخصوص هم در دست داشته اما به دلیل خیس بودن زمین و دستکش از یک سو و مجزا بودن برق باغ ویلا از سوی دیگر، دچار برق گرفتگی شده و جان باخته است.

ادامه این گزارش حاکی است بنا به دستور قاضی کاظم میرزایی جسد این مرد جوان برای تعیین علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات مأموران پلیس پیرامون دلایل و چگونگی مرگ وی آغاز شد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.