شهرکرد- مدیر عامل شرکت گاز استان از اتصال ۹ روستا در شهرستانهای لردگان ،اردل و کیار به شبکه گاز طبیعی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این طرحها که از طرحهای ملی نیز محسوب می شوند با اعتباری بالغ بر ۱۵۸۷۰۰ میلیون ریال اجرا شده اند .

 ۹ طرح گازرسانی به روستاهای چهارمحال وبختیاری به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، سیامک حیدری از برخورداری ۲۸۸۰۸۵  خانوار استان از نعمت گاز طبیعی خبرداد و گفت: تاکنون ۳۸ شهر از ۴۰ شهر و ۴۳۸ روستا از مجموع ۷۵۲ روستای استان از این نعمت الهی برخوردار شده اند .

وی تنها راه توسعه وپیشرفت استان را به ثمر نشستن پروژه های مختلف اقتصاد مقاومتی دانست وگفت:با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری ،در این خصوص همه ما مسئولین می بایستی پروژه های  اقتصاد مقاومتی را پیگیری جدی  کرده ،تا بتوانیم  در کشور روند رو به رشد داشته و زمینه پیشرفت و شکوفایی میهن اسلامی  را فراهم سازیم .

حیدری گازرسانی به روستاها  را در راستای  توسعه گازرسانی  و کمک به اقشارآسیب  پذیر جامعه در جهت ایجاد رفاه نسبی آنها  دانست و گفت: با توجه به محدودیتهای مالی در همه زمینه ها، بخصوص در اجرایی نمودن پروژه های اقتصاد مقاومتی، پیشرفت خوبی داشته ایم و هم اکنون نیز از اعتبار ۶۸۵۹۰۰ میلیون ریالی اعلام شده در این حوزه با میانگین  پیشرفت حدود ۵۵ درصدی مواجه می باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان از اتصال ۹ روستا در شهرستانهای لردگان ،اردل و کیار به شبکه گاز طبیعی در این ایام خبرداد و گفت:این طرحها که از طرحهای ملی نیز محسوب می شوند با اعتباری بالغ بر ۱۵۸۷۰۰ میلیون ریال اجرا شده اند.

وی طول خط تغذیه را ۳۶۶۸۰ متر شبکه توزیع را ۴۷۹۲۴ متر و تعداد انشعاب اجرا شده را نیز ۱۲۳۰ عدد عنوان کرد و گفت: این پروژه ها شامل  ۵ ایستگاه تقلیل فشار  گاز می باشند  که پیش بینی می شود با افتتاح این پروژه ها تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان به حدود ۲۹۲هزار مشترک  برسد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.