بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه رهبری های پیامبرگونه امام راحل وحضور پرشور معنوی مردم ایران در راهپیمایی ها و صحنه های انقلاب دانست.

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه رهبری های امام  و حضور مردم  در راهپیمایی ها بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله حبیب الله مهمان نواز در دیدار کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار داشت: در این انقلاب نصرت الهی شامل حال ملت شهید پرور ایران شد و با سقوط حکومت ننگین ٢٥٠٠ساله شاهنشاهی نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرزوی سالهای متمادی این ملت بود تحقق پیدا کرد و فجر پیروزی در این سرزمین دمید.

وی اظهار داشت: آنچه در طول ایّام سالهای پس از پیروزی انقلاب در این نظام باعث شد که جمهوری اسلامی به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی درسطح جهان مطرح شود و الگوی آزادی خواهی مردم تحت السلطه عالم جهان باشد، توکل به خدا، ایمان به نصرت الهی، پیروی از ولایت وحدت، انسجام و همدلی و بینش و بصیرت الهی بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: ٦٢٨پروژه به مناسب دهه فجر به بهره برداری می رسد که از این تعداد پروژه، ٦١ پروژه خدماتی و خصوصی است که بالغ بر ٣٧٤ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

محمد تقی ایرانی اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی استان موظف شدند تا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر عملکرد خود را طی سال جاری به مردم کزارش دهند تا مردم در جریان خدمت دولت باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.