قائم مقام سابق سازمان دانش‌آموزی با اشاره به توجه این سازمان به اردوهای گردشگری برای دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۵ هزار دانش‌آموز از مراکز تأمین اجتماعی برای آشنایی با فعالیت این مجموعه اعزام شده‌اند.

تقویت اردوهای گردشگری دانش‌آموزان/ اعزام ۵ هزار دانش‌آموز جهت آشنایی با مراکز تأمین اجتماعی

به گزارش «قدس آنلاین»،  داود روستایی قائم مقام سابق سازمان دانش‌آموزی در خصوص اردوهای گردشگری این سازمان اظهار داشت: این دسته از اردوهای گردشگری سازمان  دانش‌آموزی با موضوعات مختلفی سازماندهی می‌شود.

وی افزود: در آذرماه سال جاری ۵ هزار دانش‌آموز را در راستای آشنایی با «تأمین اجتماعی» و با همکاری وزارت کار به مراکز تأمین اجتماعی اعزام کردیم تا دانش‌آموزان با شیوه فعالیت این سازمان آشنا شوند.

روستایی با اشاره به حادثه اخیر که در ساختمان پلاسکو رخ داد، خاطرنشان کرد: یکی از مهارت‌های دائمی و ذاتی سازمان دانش‌آموزی در اردوها، «آموزش اطفای حریق» است؛ ضمن اینکه این آموزش‌ها باید در تمام مدارس هم انجام شود تا هر ایرانی بتواند کار اطفای حریق را انجام دهد.

وی اضافه کرد: سازمان دانش‌آموزی در کنار اردوهای گردشگری قصد دارد تا اردوهای بازدید از «کارخانه‌ها»، «داروسازی‌ها»، «بیمه»، «تأمین اجتماعی»، «پالایشگاه‌ها»، «پتروشیمی‌ها» و حتی «سدها» را برای دانش‌آموزان مهیا کند زیر این موضوعات هم به گرایش شغلی آنها در آینده کمک خواهد کرد و هم در فرهنگ استفاده از منابع هم کمک شایانی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.