رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام ره و مقام معظم رهبری است.

حضورمردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت ا لاسلام مهدی بهره مند درمراسم زنگ انقلاب در مزارشهدای گمنام در جمع دانش آموزان،خانواده ها ی شهدا  و مسئولان اظهار داشت: حضور مردم سبب میشود که دشمن به اهداف خود نرسند، و مردم عظمت ایران را راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد.

امام جمعه همچنین با ذکر این که مردم ایران با شکوه تر از سال های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت خواهد کر د خاطر نشان کرد: عظمت ملت ایران استکبار جهانی راعصانی کرده است.

وی تصریح کرد: دهه فجر بهترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و باید آن را ارج بنهیم و خونها ریخته شده قدردانی کنیم و از افرادی که با خون خود و زحمات خود با تحمل رنج از نظام طاغوت امروز ما را به روزهای خوب و خوش و مهربانی رساندن تکریم کنیم.

امام جمعه رشتخوار  با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای شناخت نقاط مثبت و تقویت حفظ ارزش ها و نیز ترمیم ضعف ها و دوری از خطا است.
وی ادامه داد: همچنان که مردم انقلاب با حضور در همه صحنه های انقلاب در طول تاریخ ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند مسئولان نیز نسبت به مشکلات ملت بی تفاوت نباشند.

امام جمعه رشتخوار با تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی و دینی در راستای حفظ ارزش های اسلامی اذعان کرد: مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان از قبیل بیکاری، فراهم نمودن تسهیلات اشتغال، و تحصیلات عالیه و نیز تسهیل در امر ازدواج را فراهم کنند.

وی با تاکید بر توجه مسئولان به قشر محروم ومستضعف  خاطرنشان کرد: دهه فجر تنها با جشن و سرور و آذین بندی کار حل نمی شود بلکه باید چالش ها را بررسی و در جهت رفع آن ها تلاش کرد.

شایان ذکر است به مناسبت ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرویی و موتوری، زنگ انقلاب وغبار روبی مزار شهدای گمنام و با قرائت فاتحه با ارواح طیبه شهدا تجدید بیعت،و دیدار با خانواده های شهدا  با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و روئسای ادارات برگزار گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.