یزد - نماینده ولی فقیه دراستان یزد گفت: دوازده بهمن ۵۷ یکی از روزهایی است که خدا به آن عنایت وی‍ژه‌ای داشت و در این روز خورشیدی در ایران روشن شد که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد.

خداوند عنایت وی‍ژه‌ای به دوازده بهمن ۵۷  داشت

 به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح سه شنبه درمراسم نمادین استقبال ازامام خمینی (ره) درفرودگاه شهید صدوقی یزد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید و ملت ایران توانست در برابر استکبار جهانی بایستد،همه مذاهب، و سیاستمداران رویه خود را تغییر دادند .

وی افزود: انقلاب تنها مختص مردم ایران اسلامی نبود بلکه منشاء تحولات بزرگی در سراسر جهان شد و نتیجه انقلاب تنها تحول در ایران و جهان اسلام و تشیع نبود بلکه این انقلاب موج‌های بسیاری در جهان ایجاد کرد و تلنگرهایی به دیگر کشورها زد به نحوی که اکنون شاهد تحولات بسیاری در جهان هستیم.

ناصری تصریح کرد: ایجاد، اداره و حفظ وادامه جریان انقلاب اسلامی کار بزرگی بود که امام خمینی (ره) به خوبی انجام داد و به رغم اینکه دشمن از هر دری وارد شد تا ضربه اساسی به انقلاب بزند و آن را به انحراف بکشاند، امام در مقابل آنها ایستاد.

وی با اشاره به مدیریت منحصربفرد امام(ره) در حرت دادن انقلاب به سمت پیروزی افزود: امام در ایجاد انقلاب، حفظ و پایداری و به ثمر رساندن نتایج انقلاب با مدیریت بسیار خوبی که داشتند تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام و خنثی کردند به نحوی که پرداختن به موضوع مدیریت انقلاب توسط امام می‌تواند باب بزرگی را در موضوع اصول مدیریتی به روی محققان و پژوهشگران بگشاید.

ناصری با اشاره به مراحلی که انقلاب در طول ۳۸ سال گذشته طی کرد گفت: امام و رهبری با تیزهوشی و درایت و با همت مردم در برابر توطئه‌ها ایستادند، و در سال ۵۶ وقتی دیدند مردم به خیابان‌ها آمده‌اند، به فکر توطئه افتادند که امام را راضی کنند و منویات وی را نیز اجرا نکنند و در این بین نهضت آزادی و چهره‌های موجهی حتی از افراد انقلابی که البته انقلابی لیبرال بودند، وارد شدند اما با هوشیاری امام (ره)، نهضت انقلاب در مسیر اصلی خود حرکت کرد.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزدنیز دراین مراسم گفت: برنامه‌های کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر یزد اغاز به کارکرده و ۱۴۲۰ برنامه در راستای گفتمان‌سازی انقلاب در یزد برگزار می‌شود.

سرهنگ علی استادی اظهار داشت: از مهمترین برنامه‌هایی که برای این کمیته در نظر گرفته شده، برنامه استقبال نمادین از حضرت امام خمینی(ره) بود که امروز در فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد برگزار شد.

وی افزود: نسل جوان با گفتمان‌های انقلاب آشنایی زیادی ندارند و ما وظیفه داریم که به درستی گفتمان انقلاب را برای آنها تبیین کرده و به جوانان منتقل کنیم.

استادی تصریح کرد: در حال حاضردشمن از طریق شبکه‌های مجازی و امکاناتی که در اختیار دارد در حال تلاش برای تغییر نگاه مردم به انقلاب است و در این زمینه هم هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد.

وی اجرای استقبال نمادین در فرودگاه شهید صدوقی(ره)، رژه موتوری، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، نورافشانی در سطح استان، فضاسازی و آذین بندی مراکز را از جمله برنامه‌های دانست که  این ایام در کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.