گرگان- مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان گفت: این مسجد میزبان مردم و نماینده ولی فقیه در استان در جشن های دهه فجر است.

مسجد گلشن گرگان میزبان مردم و مسئولان در دهه فجر است

به گزارش قدس آنلاین، جواد طبرسا از برگزاری جشن های ویژه دهه مبارک فجر در این مسجد خبر داد و اظهار کرد: پنج برنامه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در این مسجد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اولین مراسم با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و نخبگان برگزار شد، ادامه داد: ۱۳ بهمن، پزشکان، فرهنگیان، دانشجویان و استادان دانشگاه مهمانان ما در مسجد گلشن هستند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان ادامه داد:  ۱۶ بهمن ماه خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، روحانیون، هیأت های مذهبی، ارتشیان، نیروی نظامی و انتظامی با حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند داشت که این دیدار در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۱۸ بهمن ماه ورزشکاران، مهندسان، کارمندان و جوانان استان در مسجد حضور خواهند یافت، ادامه داد: در آخرین شب از این مراسم، دیدار نماینده ولی فقیه در استان با بازاریان، صنعت گران، کشاورزان، کارگران و اقوام مختلف استان در این مسجد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.