قزوین- عضو شورای شهر قزوین گفت: درصورتی که سرمایه گذار پروژه حکم آباد عزم جدی برای تعیین تکلیف آن نداشته باشد، شهرداری برای مذاکره با سرمایه گذار ورود می کند.

شهرداری در تعیین تکلیف پروژه حکم آباد دخالت می کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صدیقی صبح سه شنبه در جلسه بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین از بلاتکلیفی تعدادی از پروژه های شهری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری هیچ مسئولیت ذاتی در برابر این پروژه ها ندارد، تاکنون سکوت کرده ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین با هدف رفع مشکلات موجود به برخی از پروژه ها وارد شده است، افزود: امیدواریم با ورود شهرداری به این پروژه ها، روند اجرای آن ها سریع تر پیگیری شود.

عضو شورای شهر قزوین با اشاره به بلاتکلیفی پروژه حکم آباد قزوین، ادامه داد: بلاتکلیفی این پروژه به مدت طولانی مدت علاوه بر اشغال پیاده رو در خصوص عبور و مرور خودروها نیز مشکل آفرین شده است.

وی با بیان اینکه در ۹۵ هیچ اقدامی در اجرای سریع تر این برج صورت نگرفته، افزود: زمان دقیقی برای تحویل این پروژه مشخص نشده و شهرداری و مجموعه شهری نمی تواند نسبت به این موضوع بی اعتنا باشد.

صدیقی ادامه داد:  برنامه‌ریزی‌های امروز مدیریت شهری در پروژه‌های عمرانی مسکونی و تجاری وابسته به اجرای این پروژه‌های بلاتکلیف در شهر است.

وی با بیان اینکه پروژه حکم آباد سال هاست در مرکز شهر بلاتکلیف مانده، ادامه داد: امروز عزم مدیریت شهری بر رفع سریع این مشکل از دامن شهر است و شهرداری به زودی در روند اجرای آن مداخله خواهد کرد.

صدیقی ادامه داد: در صورتی که سرمایه گذار همکاری لازم در تعیین تکلیف این پروژه نداشته باشد، با سرمایه گذار وارد مذاکره خواهیم شد.

وی گفت: اگر احساس کنیم سرمایه‌گذار توان ادامه پروژه را ندارد مدیریت شهری به طور مستقیم وارد عمل خواهد شد و تلاش می‌کنیم این پروژه هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.  شهروندان امروز از روند اجرای این پروژه ناراضی هستند و با وجود این که شهرداری در این باره مسئولیتی ندارد ولی با جدیت پیگیر رفع این معضل در شهر خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.