یزد - امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت امام راحل هیچ ترسی برای از دست دادن جان و مال و خانواده نداشت و با تمام وجود برای تعالی اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد .

حضرت امام (ره)با تمام وجود برای تعالی اسلام تلاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله کاظم صدیقی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران این بود که مردم همه در کنار حضرت امام خمینی(ره)  در برابر استکبار و رژیم طاغوت ایستادگی کردند.

وی افزود: روحانیون باید با روحیه جهادی و انقلابی به مردم و جامعه اسلامی خدمت کنند و داشتن روحیه انقلابی و دینی موضوع بسیار مهم است

نماینده موقت تهران گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از روحانیون توقع دارند که با روحیه جهادی و انقلابی راه حضرت امام (ره) را ادامه دهند.

 صدیقی تصریح کرد: در جریان فتنه برخی در داخل کشور روحیه جهادی نداشتند و در برابر این خطر بزرگ، مقام معظم رهبری را تنها گذاشتند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان ساخت: برخی از علما و روحانیون هم در این فتنه از مواضع انقلابی خود کوتاه آمدندو با وجود اینکه این افراد دست از اهداف خود کشیده و مقام معظم رهبری را تنها گذاشتند، انقلاب راه خود را ادامه داد و به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری فتنه دشمنان به بهترین نحو ممکن برچیده شد.

وی تصریح کرد: چه ما بخواهیم و چه نخواهیم و چه در صحنه‌های انقلاب حضور داشته باشیم و چه نداشته باشیم، هیچ یک از ما نمی‌توانیم مانعی در برابر پیشرفت انقلاب باشیم و در صورتی که در صحنه‌های انقلاب حضور نداشته باشیم، تنها خود را از برکات آن محروم کرده‌ایم.

نماینده مردم یزد درمجلس خبرگان  نیز دراین  دیدار روحانیون یزد گفت: مقام معظم رهبری همواره روحانیون را به آگاهسازی مردم توصیه کرده اند ومبلغان دینی و و روحانیون در ارتقای بینش و بصیرت مردم نقشی راهبردی دارند

آیت‌الله ابوالقاسم وافی تصریح کرد: اساسی ترین رسالت کنونی روحانیون همان داشتن نقش الگویی و اصلاح جامعه است ودشمنان همواره به دنبال این موضوع هستند که مردم و جوانان را از ارزش ها و مسائل معنوی دور کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.