بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی از افتتاح ۲۸ پروژه آب و فاضلاب با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبرداد.

۲۸ پروژه آب و فاضلاب در خراسان شمالی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامحسین ساقی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گفت:این پروژه ها شامل شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب انشعابات فاضلاب در بجنورد و اسفراین، احداث مخزن ذخیره آب و اتاقک و تجهیز دو حلقه چاه در شیروان، اصلاح و توسعه شبکه آب و نوسازی و نصب انشعابات فاروج و جاجرم، آبرسانی به آشخانه، قاضی، اصلاح و توسعه شبکه آب شهرهای آشخانه و قاضی است.

وی در ادامه به مهمترین اقدامات انجام شده در دولت یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح و شبکه فرسوده آب به متراژ ۷۲ کیلومتر، ۱۰۵ کیلومتر توسعه شبکه آب، ۱۶ کیلومتر توسعه خطوط انتقال آب، ۷۰ کیلومتر توسعه شبکه و خطوط انتقال فاضلاب، تعویض ۱۲ هزار و ۱۲۳ دستگاه کنتور و نصب ۲۶ هزار و ۷۹۹ انشعاب جدید از جمله اقدامات دردولت یازدهم است.

وی ادامه داد : نصب ۸ هزارو ۸۷۵ انشعاب فاضلاب، حفاری ۱۸ حلقه چاه و  تجهیز ۱۳ حلقه چاه، احداث ۴ باب مخزن از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی سیاست های دولت یازدهم واگذاری امور به بخش خصوصی است، افزود: در همین راستا امور ۶ شهر چناران شهر، حصار گرمخان، قاضی، درق، پیش قلعه و ایور به بخش خصوصی واگذار شد.

ساقی همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب آشخانه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، احداث ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آشخانه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بجنورد و ارتقای ظرفیت آن به ۱۹ هزار مترمکعب در شبانه روز و ارتقا کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب اسفراین از ۸ هزار متر مکعب درشبانه روز به ۱۶ هزار مترمکعب را از دیگر اقدامات انجام شده در دولت یازدهم عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.