مشهد-رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی گفت: دولت و مجلس به تجربه، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای بخش خصوصی کمتر توجه می‌کنند و این درد ما محسوب می‌شود.

مدیران دولتی بخش خصوصی را باور کنند

محمود پژوم در گفت و گو با قدس آنلاین بیان کرد: امروز و در شرایط جاری کشور اگر چه دولتمردان ما تمام تلاش خود را می‌کنند اما به بخش خصوصی فقط در حد حرف، صحبت و گفتمان بسنده شده و در عمل و اجرا، اتفاقی نیفتاده است.

وی خروج مسکن از رکود را منوط به ارایه تسهیلات بانکی با مبالغ بالا و با نرخ سود پایین دانست و گفت: برای حاشیه نشینان شهری، امروز تسهیلات بانکی سنگین است و معتقدیم علاوه بر افزایش مبلغ تسهیلات باید باز پرداخت وام‌ها به صورت ۳۰ تا ۴۰ ساله در نظر گرفته شود ضمن اینکه زیر ساخت‌های لازم و تسهیلات مناسبی از سوی شرکت‌های خدماتی، شورا و شهرداری در نظر گرفته شود.

پژوم با اشاره به حادثه حریق ساختمان پلاسکو درتهران و ضرورت توجه هر چه بیشتر به بافت‌های فرسوده گفت: امروز نباید از توجه به بافت‌های فرسوده غفلت کرد و کارهای خوب و ارزنده انبوه سازان در پروژه‌هایی نظیر محور صاحب الزمان و مجد در مشهد می‌تواند یک الگو و نمونه موفقی محسوب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.