مرحله نهایی مسابقه قرآنی «سراج» با حضور ۴۵۰ نفر از برگزیدگان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

رقابت ۴۵۰ نفر در مرحله نهایی مسابقه «سراج»/ معرفی هیأت داوران

به گزارش «قدس آنلاین»،  چهارمین دوره مسابقات قرآنی «سراج» ویژه جلسات سنتی قرآن شهر تهران برای گروه‌های سنی زیر ۱۸ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال پیش‌بینی و مرحله نیمه نهایی آن هفته اول بهمن‌ماه در فرهنگسراهای منتخب تهران برگزار شد.

این مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و حفظ برگزار شد که در نهایت برترین‌های هر رشته به مرحله نهایی راه یافتند.

مرحله نهایی مسابقه سراج ویژه جلسات قرآنی شهر تهران در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه با حضور حدود ۴۵۰ نفر از برگزیدگان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

به منظور عدم تداخل برنامه‌ها برگزیدگان مناطق ۱ تا ۱۱ در نوبت صبح و برگزیدگان مناطق ۱۲ تا ۲۲ در نوبت ظهر به رقابت می‌پردازند.

مرحله نهایی مسابقه سراج را در بخش برادران (۱۵ بهمن‌ماه)؛ آقایان خواجوی، امام‌جمعه، نداف، ملکشاهی، یاریگل، اخوان‌اقدم، ربیعیان و ابوالقاسمی و در بخش خواهران (۱۴ بهمن‌ماه)؛ خانم‌ها بهاری، نیاورانی، دیانی، الماسی، آقایی و عقبایی قضاوت می‌کنند.

به گزارش فارس، نفرات برتر هر رشته ۲۸ بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.