در حالی مظلومی ادعا کرده به عنوان سرمربی جدید پدیده انتخاب شده است که اعضای هیات مدیره از توافق وی با مدیرعامل برکنار شده خبر می‌دهند.

اتفاق عجیب در مشهد/ مظلومی یکساعت سرمربی پدیده شد!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پدیده که در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شرایط مطلوبی ندارد و گرفتار مشکلات مالی است، در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی نگرفت تا هادی برگی زر مدیرعامل این باشگاه تصمیم به تغییر سرمربی بگیرد.

وی قبل از دیدار هفته بیستم این تیم برابر استقلال خوزستان پرویز مظلومی را به مشهد کشاند و وی را به عنوان سرمربی جانشین محمدرضا مهاجری کرد. درحالی که مظلومی قراردادش را در هیات فوتبال مشهد نیز ثبت کرد و آماده سفر به اهواز برای تماشای دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان شد، نامه ای به هیات فوتبال خراسان ارسال شد که تاکید بر فسخ قرارداد مظلومی و غیرقانونی بودن آن داشت.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد از آنجایی که این تیم زیر نظر دادستانی اداره می شود و باید امورات آن با هماهنگی و نظارت معاون دادستان باشد، برگی زر این هماهنگی را انجام نداده و شخصا تصمیم به تغییرات گرفته است.

به همین خاطر دادستانی نیز در نامه ای به هیات فوتبال ثبت قرارداد مظلومی را غیرقانونی اعلام کرده است. براین اساس هادی برگی زر از سمتش برکنار شد تا هم سرمربی جدید و هم مدیرعامل قبلی قربانی این ناهماهنگی ها شوند.

مسئولان اداره کننده تیم پدیده به دنبال اتفاقات امروز جواد وطنخواه را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کردند و محمدرضا مهاجری نیز همچنان به عنوان سرمربی به کار خود ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.