جغتای- فرماندار جغتای ازبهره برداری ۳۴طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

۳۴طرح عمرانی در جغتای به بهره برداری می رسد

محمد علی آبادی در گفت و گو با قدس آنلاین، افزود: این طرح ها درحوزه های عمرانی، کشاورزی، آب رسانی، خدماتی وبهداشت ودرمان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این طرح ها ازمحل اعتبارات تملک دارایی، ملی، استانی و بخش خصوصی تأمین شده است تصریح کرد: ساختمان دهیاری درروستاهای الله آباد، گفت، محمدیه ، جاورتن، جبله نو و قلعه نو با اعتباری بالغ برسه میلیارد ریال و سوله ورزشی در روستاهای محمدآباد وشهرستانک افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت ادامه داد: احداث مخزن، شبکه توزیع وچاه رزرو مجتمع های روستای فریمانه وجبله نو با اعتبار۱۲میلیون و۷۰۰هزارریال وانتقال آب کشاورزی به روستاهای قلعه نو، شفیع آباد، جبله نو، ابوچناری و فریمانه ، آبیاری تحت فشار روستاهای شهرستانک وخلیل آباد و نیز گاوداری شیری ۵۰  رأسی دروستای جبله نو، ابوچناری و فریمانه و همچنین مرغداری گوشتی ۳۰هزاری در روستای زور زمند به بهره برداری می رسد.

فرماندارجغتای با بیان اینکه مسؤولان باید خدمات ودستاوردهای دولت ونظام را برای مردم بازگو کنند یادآورشد: اعتبارسه میلیارد و ۸۵۴میلیون ریال برای احداث ۵۴۰،۴۰۰،۱۸۰و۱۵۰مترشبکه فشار متوسط ونصب پست هوایی ۱۰۰کیلو ولت آمپر درروستای فیض آباد، گفت،خسروشیروخیابان سجاد جغتای و نصب ترانس ۱۰۰کیلو ولت آمپر زیرخط روستای راه چمن،شهرستانک و خداشاه وهمچنین نصب یک عدداتوترانسفور ماتور۲۰ کیلو ولت جهت رفع افت ولتاژروستاهای ایستگاه سنخواست وحجت آباد و احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف جهت متقاضیان جدید روستایی هزینه شده است.

وی با تأکید براینکه مشارکت های مردمی درتوسعه شهرستان اهمیت بالایی دارد خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت مشارکتی با قیر رایگان در روستای ریواده عبدالله آباد با اعتبار ۲میلیون و ۷۵۲میلیون ریال و نصب و راه اندازی دو کافوی نوری درمسکن مهر جغتای و یک کافوی نوری در روستای حجت آباد ونیز نصب وراه اندازی ADSL در روستای عباس آبادقندی و خسروشیر وتوسعه پورت ADSLدرسطح شهرستان و کافوی نوری ومسی در شهر جغتای با اعتبار۱۱میلیارد و ۸۷۰میلیون ریال کلیدخورد.

فرماندارجغتای  برخورداری از این خدمات را ازدستاوردهای انقلاب دانست وگفت: بهره مند شدن ازاین خدمات از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد و ما باید قدردان انقلاب باشیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.