یزد- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: همزمان با سی و هشتمین سالگرد فحر انقلاب در یزد یادواره شهدای انقلاب اسلامی دریزد برگزارمی شود.

یادواره ۲۱شهید  انقلاب اسلامی یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان ،احمدابراهیمی با بیان این خبراظهارداشت: بی شک زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا نه تنها بزرگ داشت نام این اسطوره های همیشه جاودان خواهد بود بلکه سبب اشاعه هویت عاشورایی نسلی و تبیین آن برای نسلهای حقیقت جو و رهپویان خداجو خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال  ۱۳۵۷می گذرد ، بر آنیم دوباره سطرهای دفتر تاریخ انقلاب را با حضور یاران ، یاوران و پویندگان خط سرخ شهادت ورق بزنیم و با تکریم سرافرازان همیشه جاوید شهید ، پیمانی دیگر برای تداوم آرمانهای والایشان داشته باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: یادواره شهدای انقلاب اسلامی دریزد روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت هفت و نیم صبح به مدت دو ساعت در مسجد روضه محمدیه یزد با حضور خانواده های شهیدان ، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود و آیت الله ناصری امام جمعه یزد سخنران این مراسم خواهند بود.

وی خاطر نشان ساخت: همچنین گلباران قبور مطهر شهــدا عصر پنجشنبـه ســاعت ۱۶ در گلزارهای شهــدا خلدبــرین استان ،وحضوربر تربت ســومین شهیـــد محراب آیت الله صــدوقی از برنامه های سومین روز دهه فجر در استان است .   
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از عموم مردم شهید پرور دارالعباده به ویژه سلسله جلیله روحانیت و خانواده های معظم شهدا دعوت کرد با حضور در این مراسم با آرمانهای والای شهدا و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.