بجنورد- مدیر کارگروه دفاع مقدس بنیاد خاتم الاوصیا گفت: پایه های آمریکا از درون پوسیده و پوک است و ما باید همواره از ارزش ها و داشته های دینی و آموزه های اسلامی خود حفاظت کنیم.

باید از ارزش ها و داشته های دینی خود حفاظت کنیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در مراسم سلسله نشست های مردمی چله انقلاب شامگاه چهارشنبه در مهدیه اسفراین، اظهار کرد: باید شکر گزار خداوند باشیم که در دورانی زندگی می کنیم که نور ولایت در جامعه ساطع شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مایه مباهات ماست و در سایه این انقلاب ملت ایران به دستاوردهای مهمی دست یافته است، بر هوشیاری مردم از دسیسه های دشمنان و تلاش برای حفظ انقلاب تأکید کرد.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب ابرقدرت ها با راه اندازی جنگ تحمیلی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتن، اظهارداشت: اما عظمت و قدرت ملت ایران در مقابل همه دشمنان متجلی شد و امروز الگوی کشورهای آزادیخواه شده ایم.

مدیر کارگروه دفاع مقدس بنیاد خاتم الاوصیا و دبیر شبکه ملی وارثون، تغییر در سبک زندگی مردم را از توطئه های امروزی آمریکا برشمرد که با راه اندازی شبکه های اجتماعی قصد تضعیف داشته های باارزش ما را دارد.

این مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت حاج حسین محراب و تجلیل از خانواده شهید توفیقیان از شهدای مدافع حرم ادامه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.