قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانع نفوذ دشمن و موجب زنده نگه‌داشتن و محافظت از انقلاب شویم.

 حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب زنده نگه‌داشتن انقلاب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه قوچان با توصیه به حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: نباید ۲۲ بهمن به فراموشی سپرده شود باید کسانی را هم که بی‌تفاوت هستند به راهپیمایی بیاورید تا با حضور پرشور مانع نفوذ دشمن و موجب زنده نگه‌داشتن و محافظت از انقلاب شویم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با حضور و محوریت مردم و بافکر و اندیشه و با پشتوانه عقیده و دین، معادلات دشمنان و کشورهای ابرقدرت را به هم‌ریخته است.

امام‌جمعه قوچان بابیان اینکه اتحاد و انسجام و وحدت همراه با الهی بودن موجب حفظ انقلاب شده است افزود: امروز آمریکا زمین‌گیر و مستاصل شده است و مجبور است به دور خود دیواری بکشد و نام ایران اسلامی را نیز در میان کشورهایی قرار دهد که اجازه ورود به آمریکا را ندارند.

وی بابیان این مطلب که نگذاریم انقلاب اسلامی مصادره و به دست نااهلان بیافتد خاطرنشان کرد: این دیوار برای کشورهای ایران، سوریه و ... است و هدف جلوگیری از انتقال انقلاب اسلامی به آمریکا است، چراکه همه آن‌هایی که دم از مدرنیزه شدن و قدرت می‌زنند و در حادثه ۱۱ سپتامبر نیز دست داشته‌اند آزادانه و بدون هیچ محدودیتی وارد آمریکا می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با اشاره به این مطلب که باید تلاش کرد و مسائل اسلامی را ترویج و گسترش داد تا اسلام واقعی تبیین شود افزود: ابتدا باید خودمان به اسلام عالم شده و سپس در رفتار و اعمالمان موجب گسترش اسلام شویم.

وی با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: نام پرستاری در جهان اسلام به نام زینب کبری(س) رقم خورده و نهادینه‌شده است، پس هرکسی بخواهد از اسلام پرستاری کند باید از حضرت زینب(س) یاد بگیرد.

امام‌جمعه قوچان ادامه داد: نام امام زمان (عج) در کتاب‌های آسمانی دیگر ادیان نیز به‌عنوان مصلح و برپاکننده عدل و داد آمده است و رضایت ولی‌عصر (عج) در رفتار و اعمال ما جامعه را آماده می‌کند تا غیبت تمام‌شده و امام زمان (عج) ظهور پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.